Subject: FW: 25014 Raasiku bussiootekojad - IKÕ
From: "Krista Einama" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Mon, 14 Jul 2025 17:58:57 +0300

Palun reg

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Monday, July 14, 2025 5:49 PM
To: Krista Einama <[email-masked]>
Cc: 'Arvo Täks' <[email-masked]>
Subject: 25014 Raasiku bussiootekojad - IKÕ

Tere

Vastavalt Teie esitatud tagasisidele EHR-is (taotlus nr. 2611271/20326),
saadan tutvumiseks bussiooteplatvormide ning ootekodade IKÕ plaanid. Kas
antud lahendus on sobilik ning ootekoja ja -platvormi võib ühele alale
jätta või tuleks eraldi IKÕ-d tekitada?

Täiendavalt on ehitusloa taotluse menetluse käigus andnud Telia Eesti AS
teada, et nad soovivad olemasoleva valguskaabli kaitsmist (poolitatav
kaablikaitsetoru) ning täiendavat reservtoru olemasoleva kaabli kõrvale
(“Kangla” ja “Ata” bussipeatused – jätsin hetkel ka IKÕ plaanidele antud
torud peale).

Kas ja kuidas tuleks antud info valguses IKÕ plaanidele läheneda?

Parimat

Kaspar Mutso

OÜ Esprii

Tel. 533 10 201

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.esprii.ee/> www.esprii.ee